28

Japp. Idag fyller jag år. 28 år för att vara exakt. Jag kan i ärlighetens namn inte säga att jag känner mig värst mycket äldre än igår. Hur har jag då spenderat denna dag. Jo. Med en hejdundrande förkylning och mensvärk. Jippi. Jag önskar att jag skojade men inte då.. Jag är totalt utslagen. Helt värdelöst. Idag skulle jag ju bara dega och äta köpt färdig mat för att det är sååå gott, inte för att jag är för svag för att stå vid spisen... *suck*
Fan va det rinner ur näsan!! Ja, jag vet det är äckligt. Men det är min blogg, min födelsedag och mitt jäkla snor så jag skriver om det om jag vill... så det så.. Det är sånt där jobbigt snor, sånt som man ser på gamla tanter och gubbar när det är vinter och dom kommer in i en affär tex. Det nästan droppar... eller ja, det droppar. Snuskigt... SKillnaden är att jag vet om att mitt snor gör så och är därför förbered med en bit papper så att det inte ska snoras överallt. Jag har haft papper på mig hela dagen... Det började med Rysaren "Beware of the snor". Sen kom uppföljaren " The snor returns"... Nu är det bara massa trista fortsättningar à la "Snor 3, 4, 5 osv". Skittråkigt.
Nej, nu ska jag gå och fylla på pappersförrådet.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis :D hoppas du får en toppen dag :)

2008-04-08 @ 17:14:51
URL: http://icepearl.blogg.se
Postat av: Anonym

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

2008-04-08 @ 18:02:12
Postat av: Rebecca

Grattis (lite i efterskott nu, men ändå)
Tråkigt att vara förkyld, men jag har lärt mig att Kan-Jang stoppar förkylningen från att bli en "sån där jävla jobbig förkylning" till en "jag klagar inte för det kunde varit en värre förkylning" Jag hoppas att du fick en bra födelsedag igår ialla fall. Kram från mig

2008-04-09 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0