Bakis

Det blev lite av varje igår. Åkte faktiskt till bilträffen och det va jättekul. Mycket fina bilar. Vi åkte dit i Skodan för den är bekvämare att åka landsväg med den. Dock är den ju inte så stylad, allt sitter ju under huven :) Det hade varit kul att ha haft MX-5:an istället. Fanns faktiskt en sån där. (fast inte lika snygg som våran förstås, he he). Men som sagt, inte så kul i 110.... Vi åkte hem innan cruisingen dock. Hungriga och dåligt klädda för en hel kväll utomhus. Jag tog en del kort med min nya lilla smidiga kamera, men blev lite besviken på mig själv eftersom jag tog rätt så dåliga bilder. Ska kanske lägga upp några av dom bättre här sen.
Sen så blev det ut i stället. Ringde en kompis och frågade va han gjorde och han satt hemma hos en annan kompis. Så dit bar det av, tänkte väl egentligen inte gå ut, mest bara sitta och snacka lite men det blev varvet tillslut. Har inte varit där sen det flyttade. Det va väl rätt trevligt. Bra blandning på folk. MEn det kändes ändå rätt knepigt och jag gömde mig mest intill min kompis. Det blev billigt i alla fall.  Kompisen va en gentleman och bjöd, och hans polare tog in ett gäng hot shots. Det va trevligt. Träffade ett par arbetskamrater och det va trevligt men sen kände jag inte igen fler människor. Kanske mer nästa gång.
Nu säger Johan nåt om frukost.. örk... Men det är väl bäst att äta lite..

Den här listan ha jag snott från min kusin icepearl.blogg.se

Dagens humör: Mosig
Dagens mående: Bakis
Dagens borde: Städa och framför allt damma
Dagens frisyr:  Okammat med hårspänne?
Dagens klädsel:  jeans och tröja
Dagens planer: Ligga i soffan och dega 
Dagens meteriella vill ha: En lite smidig kompressor 
Dagens längtan: När det är färdighandlat och jag får lägga mig i soffan igen 
Dagens fundering: Undrar om man ska beställa hem pizza idag.
Dagens beroende: apelsinsaft
Dagens tråkigaste: Kliva upp
Dagens tidning: Bilsport
Dagens låt: Falco - Rock me Amadeus


Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den är lite kul listan!

2008-04-27 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0