Enligt påtryckningar

Godmorgon. Eftersom jag fått skäll för att jag är dålig på att uppdatera min så gör jag här ett försök till information. Jag skyller på att jag har haft lite mycket att göra.. Förutom att jobba alltså.. Det har varit en hel hög med hus-visningar som vi har sprungit på. Tyvär var det inget som kändes så där perfekt. Första huset hade pyttesmå badrum och grannar alldeles för nära. Ett annat hade för små rum utan möjlighet att slå ut någon vägg. Vi tittade på ett hus i Kväggen som va jätte fint och trevligt men det låg nästan som i ett samhälle och jag har ingen lust att bo 1½ mil utanför stan bara för att ha en massa grannar överallt. Senaste huset låg i stan.. vid Lisas Höjd. Huset va i toppskick men när vi stod ute på gräsmattan så lät det som lastbilarna körde två meter bakom oss när det kom vanliga bilar på vägen.. Och sen det eviga ljudet från E18... Trist. Sökandet går vidare. Nästa visning är den 2 maj.. Vi får se hur det går.. Jag har inte världens högsta förhoppningar. Vi är ganska kräsna. Men det tycker jag att man ska vara. Det är ju inte riktigt som att köpa ett par nya byxor direkt...

Igår va jag och hälsade på ett par polare i Björndeborg. Dom har veranda. Jag är fruktansvärt avundsjuk. Det va baaaara därför jag åkte dit :) Nej då, jag skoja bara. Hade ju inte träffat dom på länge.. Det blir så. Tänkte först skylla på att det är för att dom bor i Björneborg men vi sågs inte så jäkla ofta när dom bodde inne i stan heller. Vi är såna helt enkelt. Man knatar på med sitt och sen upptäcker man att man inte har pratat med den och den på två månader. Så länge det funkar..

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 07.00. Då ska jag börja joobba, tjoho!
Får ju inte betalt innan sju, och kommer man hit halv sju så fördriver man tiden med nåt annat. I detta fallet blogga och titta på Latjolajban..

Tjipp


Mitt första försök på grishud.....

.image4

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så ja.... nu tänker du på mig igen som har tråkigt på jobbet:P
Både du och Mr J får komma ut och grilla snart, det var så trevligt att träffa dig igen...
Ha det bra
Kram

2008-04-25 @ 09:15:53
Postat av: elinmagnus

Esteten säger: cool bild! coolt projekt!

Veganen säger: fyy!

2008-07-01 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0