Lördagsjobb

Jaha.. Lördag eftermiddag och allt är... väl?
Jag har jobbat idag. Jätte kul. Inte. Men tydligen var det nödvändigt. Jobbade som fan gjorde jag. Jäklar va duktig jag va. Så nu har jag klappat mig på axeln litegrann. Ikväll då? Ja, jag vet inte. Det är bilträff i Karlstad som jag skulle till egentligen men jag känner inte riktigt för det. Skulle kunna följa med några kompisar som ska till Karlstad och dansa men jag känner liksom inte för det heller. Umgås med dom är alltid kul men jag känner inte riktigt att jag har så stor lust att ta en svängom på dansgolvet bara. Hellre sitta ner några timmar med en kall god öl någonstans. Men det lär väl inte hända. Jobbiga är att jag har typ 30 minuter på mig att bestämma om jag ska med till Karlstad eller inte. *suck*  ja ja.. vi får se.. Nu ska jag dricka lite jos..

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur är ja de=) haha

2008-04-27 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0