Regnet det bara öser ner.. eller snö?

Först och främst, Tack för grattisönskningarna :) Det värmer. (Och jag ska prova det där kan-jang köret tror jag :P)
Nu till ordningen. Jag har precis kommit upp från tvättstugan.. Jätte kul. Hem från jobbet och dyka direkt i tvätten.. Jag har så roligt.. Marken är det idag också.. Normalt sett så brukar jag gå ner och köpa lite marknadsnougat. Med lite menar jag ca1kg... Men förutom tvättstuga så är det skitväder och jag tror inte att det bästa jag kan göra som förkyld är att ränna runt i stan på jakt efter godis. Sä här sitter jag. Jag läste lite på aftonbladets hemsida. Fy fan va mycket smörja det skrivs ändå! Man kan ju snart lika gärna köpa Hänt i veckan som en kvällstidning.. Expressen är likadan.. Han sa och hon har gjort och dom rymde...  Det senaste jag läste va nåt om den där Alex Shulman eller va han heter... Hjälp vilken tragisk människa.. Han måste vara en av sveriges mest ynkliga människor. Det som är lika tragiskt är alla dessa människor som skriver kommentarer där dom dissar honom så mycket det går. Alltså, vill man berömma så är det helt rätt ställe att göra det på men för fan. Om du vill att det ska gå dåligt för honom så skriv inte i hans blogg!! Gå inte in och läs överhuvud taget! Allt annat är att spä på det han gör.  Jag läste själv hans bloggar för länge sen innan det började spåra ur helt och hållet.. men som sagt.. det finns en gräns för allt.

Imorrn ska jag hälsa på min kusin. Om hon kommer ihåg det.. (Gör du Mickan?) Då ska vi prata strunt, för det är vi riktigt bra på :) Och dricka kaffe. Jag måste ta reda på vilket kaffe dom använder eftersom jag tycker det är gott och jag ska ha lite kalas hemma nästa vecka och inte har kaffe hemma till vardags. Måste komma ihåg att köpa.. Vart ställde jag perkulatorn nu då... Hoppas jag har mycket fritid i helgen.. Det är så mycket jag vill göra.. Baka tex... Och jag vill verkligen plocka fram tatueringsgrejerna. Det va EVIGHETER sen...jaja..
Nu är det dags att knata ner till tvättstugan igen.. jippi..



Bilden har föresten inget med nåt jag skriver att göra.. Jag satt bara och kollade lite bilder i datorn och såg den här.. Det är Märta, min råtta som jag hade för nåt år sedan. Henne saknar jag.... R.I.P

image3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag kommer ihåg at du ska komma, jag ser ju fram emot det! Gud vad söt lilla Märta va o vilken personlighet hon hade!

2008-04-09 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0