Yeeehaaa!!!

Helg! Äntligen! Som jag har längtat..
Hmm.. Ibland tycker man att tiden flyger iväg och rätt va det är så har ett år gått. Fast som nu när veckan bara segade sig fram utan slut.... urk..
Det va ett tag sen jag skrev nåt.. Det är inte för att jag har varit såååå upptagen utan snarare för att jag inte har gjort nåt värt att skriva ner..tror jag.. Vi har varit på några husvisningar.. Inget som fastnade dock.. Ett rätt så trevligt hus på kvarndammen men det va lite för litet... och inget garage. The search goes on... Jag längtar verkligen efter ett eget hus. Med egen gräsmatta. Och egen veranda. Där man inte behöver dela tvättstuga med 85 andra hushåll och inte behöver stå ut med nåt annat än sitt eget. Jag är SÅ trött på att bo i lägenhet. Jag vill ha mer svängrum..
Ja ja... 
Imorrn ska jag ut en sväng, se om man ser nåt folk man känner igen.. vi får väl se hur det går.. Nu ska jag göra som en snäll pro-dam och förbereda för Så ska det låta..

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0