Frostfri frys?

Vi håller på att frosta ur frysen. Det är något som vi tänkt göra väldigt länge.. Och med det menar jag i typ 4 år... Ja, jag vet... Det hade inte hänt nu heller om det inte vore för att frysen inte gick igen ordentligt igår kväll och Johan upptäckte det idag.. Ergo, frosta av frysen. Sagt och hjort, ut med allt som jag kan laga iordning idag och släng resten. In med en panna under och vänta.
Under tiden åkte vi en sväng med båten och njöt av det vackra vädret. Jätte mysigt :)
Sen kom vi hem och upptäckte att Vänern flyttat in i vår lägenhet. Jag hade naturligtvis inte puttat in plåten långt nog så all smältis rann bakvägen. Jätte kul. Men nu är det moppat och nu ska det bara få tina färdigt så att jag kan slå igång igen.. Tjojo.. Det är hade inte hänt om vi hade frostat av regelbunden som normala människor, men så har jag egentligen aldrig blivit anklagad för att vara vidare normal..
Nu ska jag tröstäta kärleksmums och cola (med socker från Skåne!).
Ha en underbar kväll alles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0