Potatis på burk

Jag har återupptäckt något från min barndom. Jag köpte potatis på burk häromdagen. Den är typ kokt och så men man kokar bara upp den för att den ska få värme.. Hur som helst. Supersmidigt och väldigt gott. Så det och fläskkotletter och kvällen va räddad.


Det här stör mig idag:

* Folk som slänger ut saker genom bilrutan. Som idag tex då dom kastade ut en förpackning med McDonalds strips mitt
   i stan. *morr*

* Moppegäng. Jag avskyr er. Ni är högljudda, har inget trafikvett och om jag hade en större bil så skulle jag jaga er tills ni
   börjar gråta och sen köra över er.

* Puckade hundägare som inte borde få ha hund eftersom de tror att det bara är tufft att ha en pitbull och inte inser att det
   bara kan bli en bra hund genom god uppfostran (som inte bygger på stryk). Och för guds skull, en liten chihuahua är 
   ingen handväska och den kan gå alldeles utmärkt själv! Tro fan att dom blir nervösa av sig när dom aldrig ens får 
   lukta på andra hundar eller gå mer än 10 meter åt gången!!



Här är en bild på mitt öga.. Knepig infektion av nåt slag som dök upp igår.  Äckligt va?



Och som plåster på såren för att ni fick se den äckliga bilden så lägger jag upp den här. Ibland är livet vackert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0