Rosa pilatesboll

Japp, jag har en rosa pilatesboll. Kan ni fatta?Jag gillar inte rosa.. Det är verkligen inte min färg. Nu ligger den på mitt vardagsrumsgolv och psykar mig att använda den. Jätte jobbigt. Det va faktiskt ett medvetet val att den skulle vara rosa.. (Man kunde nämligen även ta den i grått) Om den är rosa så kommer jag ALLTID att veta att den existerar, alltså kanske jag faktiskt även använder den ofta. Smart va? Den inhandlades på Rusta i Charlottenberg. Varför? Jo, för det va en arbetskollega som sa att det fanns så mycket billigt i Charlottenberg, med deras stora köpcentra och allt. Sport-outlet bland annat. Så vi tänkte vi skulle kolla upp det där och se om jag hittade lite billigare träningsprylar.
Det gjorde jag inte. Jo, på Rusta, men det kunde jag lika gärna köpt typ i Karlstad. Sport-outletsen hade massor med kläder i varierande priser så det gick säkert att hitta nåt om det va det man ville ha. Men själva köpcentrat va precis som vilket köpcenter som helst fast med dyrare fik. Jag hittade dock en ljusstake som jag gillade och ett par scarfs, men sen va det stopp. Va det värt att åka totalt 30 mil för? Nej, inte om resan endast hade varit för att spara in pengar. Nu åker ju vi gjärna bara för att åka ibland så det gjorde inte så mycket.  Men man ska inte åka och tro att det är som ett litet Ullared eller så.

Vad har hänt annars då? Ja.. Johan har varit med i Stads-racet. Har kom 2:a i sitt företags-race. Han blev så stolt så. Och han förlorade mot en Wirén tror jag så det va ingen som arbetade på hans jobb så han är väl förmodligen odräglig på jobbet nu :)

Idag ska det städas en del och sen ska jag träffa kusin Sophie kl fem. Det ska bli trevligt, vi har inte snackat skit på jättelänge. Sen blir det nog till att göra köttbullar för det har Johan tjatat om i flera dagar nu och jag börjar tröttna.. 


Här är några bilder från veckan :)
Johan i A-finalen
Johan i A-finalen


Cool stubbe på väg hem från jobbet :P

Kommentarer
Postat av: Elin

När får vi se några actionbilder på dig och pilatesbollen då?

2008-09-21 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0