Tillbaka till allvaret

Jaha, då va semestern slut och man va tillbaka till jobbet igen. Tjoho. Igår va hemsk, jag kände mig helt bortkommen och jag fattade ingenting och fick bara reda på en massa skit som jag tydligen gjort fel innan semestern. Jag tänker inte gå in närmare på det.. Idag va det trögare ändå men så är det ju tisdag och tisdagar är alltid en mardröm..
Men det va ändå trevligt att träffa arbetskamrater igen. Man saknar det till slut..
Semestern va sjön dock. Jag behövde den. Det sista jag gjorde var att åka till Göteborg och hälsa på Terese, en kompis sen högstadietiden. Det va jätte trevligt.. Shoppade, åt och pratade en massa strunt. Underbart. Det enda trista var att jag åkte buss. Fy fan för fullsatta bussar och kärringar med tunga äckliga parfymer som dom hällt på sig litervis.
Det kommer bli en tuff vecka tror jag, vi har tydligen övertid så det blir väl en massa extrajobbande :( Idag hade jag dessutom möte med min bostadsrättsförening och det tog tre timmar. Men det va det värt.
Imorrn ska jag hälsa på min kära syster och hålla henne lite sällskap. Det ska bli trevligt. Vi hinner inte ses så mycket som jag skulle villja :/ Sen måste jag se om jag kan f en fika med mina kära kusiner Sophie och Mickan för det va evigheter sen också.. Så om ni läser det här; Jag vill fika!!

Nu ska jag borsta tänderna och sova så jag är redo för morgondagens prövningar!
Jag är glad att jag är jag. Att jag bor där jag bor och att jag kan klaga på att jag inte orkar göra mat. Att det är bland de största problem jag har. Tack.



Industri-torkpapper - För dig som alltid bara går förbi toapapperet på ICA.

Kommentarer
Postat av: Micsan

Klart vi ska fika!

2008-08-20 @ 19:02:14
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0