Guitar Hero 4 !!

Fy fan vilket coolt spel. Vi köpte det idag och jag förstår inte hur vi ska hinna med att packa inför flytten!
Spela gitarr, slå på trummor eller sjung, det är bara att välja. Så jäkla kul att man kan vara upp till 4 personer samtidigt. Partyspel utan dess like :)

Igår va jag med ett par kompisar från jobbet till SpringSpa i Karlstad. Dom hade öppningserbjudande, 15 minuters behandling för 50kr. Toppen, tyckte vi. Jag tog klassisk massage, taktil massage och en ansiktsbehandling. Helt underbart! Det känns fortfarande kanon. Dessutom upptäkte jag och Emma att Henke på jobbet är en gud på att massera, så det fick han spendera eftermiddagsfikat med att göra. Stackarn va helt slut i händerna efteråt, men struntade förstås vi i, okänsliga som vi är. Nejdå, vi va väldigt tacksamma.

Nu ska jag knåta ihop en annons på lägenheten sen ska det spelas musik!

Tjipp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0