Jag älskar snön!

Det är såååå  vackert ute just nu. Det har snöat i två dagar och jag va bara tvungen att gå ut och ta lite kort igår. Jätte fint med alla lampor i träden och fint skyltade fönster. På nåt sätt så blir jag lättare om hjärtat när jag kommer ut i sånt väder. Tyvärr hade jag inte stativet med mig för då hade det kunnat bli riktigt bra bilder. Får se om vädret tillåter mig att göra ett nytt försök ikväll.
Nej, nu måste jag göra mig iordning. Jag ska jobba idag, tjoho.. Men jag kommer behöva pengarna i januari-februari så det är bara att bita ihop.
¨
Tjipp



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej ingen har varit elak ;) Kan ta det när vi ses eller på msn=)

2008-12-14 @ 19:24:09
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0