Julbord #2 och så vidare..

I förrgår va det dags för julbord nummer två. Det va helt ok, sällskapet va det bästa. Vi va på Nässundet Station och käkade. Inte så stort men ändå. Nu är det inga mer julbord på gång. Jag kanske på själva julafton då, man vet aldrig. Jag funderar på om det inte är dags att jag gör lite julmat för en gångs skull. Jag har ju alltid åkt bort till nån annan på jul förut och det har alltid varit väldigt trevligt, men i år tänkte jag bara stanna hemma. Bara åka och lämna lite julklappar och säga hej och sen hem till soffan igen med lite mat och en massa godis. Bara skrota runt helt enkelt :)

Nej, nu är det dags att göra sig iordning och åka till jobbet... Jippi.....

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0