Mellandagar

Jaha, då va själva julen över då.. Julstöket är över och nu väntar vi på det nya året, igen. Jag tycker det va alldeles nyss som det blev 2008. Vart tar tiden vägen? Just nu är jag väldigt dagvild och har inte riktikt järnkoll på vilken veckodag det är, men jag tror det är lördag.. Hade en liten fundering på att ta en sväng till Karlstad men vid närmare eftertanke så tror jag inte det. Det är ju trots allt mellandagsreor och grejer och det kommer säkert va knökat med folk överallt och det orkar jag inte med. Jag nöjer mig med att stanna hemma och stoppa i mig ännu mer godis. Kanske till och med ska ta mig en promenad i det vackra vädret? Ikväll ska jag inviga en julklapp. Vi fick en popcornmaskin som jag tycker ser väldigt spännande ut och jag har hört att den ska göra väldigt bra popcorn :)
Nej, ut i friska luften va det!


God fortsättning på er


Kommentarer
Postat av: Pammis

Ja,mycket bra!

Haft en bra jul?

2008-12-30 @ 12:08:11
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: Bästa moster

Nä men det är ju hemma hos mej.

2009-01-07 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0