Sjukling...

Igår skulle ha blivit "stora-bakar-dagen" och jag skulle ha fått besök av en av mina bästa vänner, men icke. Jag fick feber och ont i halsen och led alla helvetes kval. Skit. Idag är det lite bättre även om haslen fortfarande krånglar. Tvättstuga har vi idag med och min stackars sambo får släpa runt med det själv. Inte nog med det så är det några andra boende som inte orkat flytta sin jävla tvätt ur torkrummen så nu måste vi ta en annan tvättstugas torkrum så nu är VI i vägen. Inte bra alls. Det ska bli så skönt att flytta till en lägenhet där man får plats med en egen tvättmaskin så man kan tvätta när det behövs och inte måste vänta 1½-2 veckor för att få en tid så att tvätthögen växer sig ofantlig!

Jaja.. dags att plocka fram lite frukost så man blir som folk igen..

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0