Även du, Brutus?

Eller... Även du, Veronica?
Ja, jag är en förtappad själ. En själ som gått vilse i mörkret, vars enda ljusglimt ligger i en blogg. Eller snarare.. Bloggen är mörkret.. Eller?? Skit samma. Alla andra skaffar sig blogg numera och jag känner mig utanför. Jag vill också tala om för alla som egentligen inte vill veta vad jag gör om dagarna. Och faktiskt så är det ju så att man kanske säger att man inte bryr sig om vad alla andra gör och säger och att man mest bara läser folks bloggar för att man väntar på att det ska börja något bra på tv. Skitsnack! Alla är vi lika nyfikna. Och när det där programmet på tv väl börjar så sitter vi i alla fall med näsan mot skärmen för att ta till oss vad den och den gjorde i helgen och med vem. So here goes...

Jag har tittat på melodifestivalen.

Så, nu är det sagt. Jag tycker det är intressant att titta på detta program. (Även om jag måste säga att det va ett skitprogram igår). Jag tycker det är jätte kul att tycka och tänka om kläderna och sångerna. Precis som att jag har bättre sångröst och skulle klara det galant.. Jag älskar att sjunga, det har mina vänner och bekanta bittert fått erfara. För att inte tala om stackarna på jobbet. Rätt va det är så sitter jag där och ylar det mesta jag orkar. Det är tur att man jobbar innom en sorts industri och inte har något med kundbemötande att göra.. Fast jag har i och för sig jobbat i bokhandel och där verkade kunderna faktist gilla mig, om jag får säga det själv. (Ingen annan kommer väl säga det åt mig.) Speciellt de gamla tanterna som kom in verkade tycka att jag va en trevlig ung dam. Och jag gillade dem också måste jag säga. Om det är någonting jag saknar från bokhandeln så är det alla gamla rara tanter i fina kappor och söta hattar, oftast svischande fram på en rullator. De gjorde alltid dagarna lite lättare.

Angående den här bloggen förresten.. Den kommer inte innehålla något vettigt.. bara en massa om mig... Kanske en och en annan bild, man vet aldrig. Som nu till exempel. (Inte bild alltså, bara onödig info.) Nu kan jag tala om det oerhört intressanta att jag ska åka och handla. Jag ska göra en tårta... för jag tycker om tårta... och för att jag har köpt coola formar att göra tårtor i.. tårtbottnar alltså...
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Mickan

du skulle lätt vinna melodifestivalen! Och tänk på att du skulle få ha hur gräsliga kläder du ville!

2008-02-24 @ 21:44:37
URL: http://me123.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hehe... det ska bli en spännande att följa din blogg:) Du får komma förbi på en fika snart så kan vi sjunga lite singstar:)
Ha det bäst
Kram

2008-02-25 @ 10:57:44
Postat av: Rebecca

Hej:)
Försvänn min förra kommentar?? Hursomhelst så ska det bli trevligt att läsa din blogg och du är välkommen på fika och lite singstar:)
Kram

2008-02-25 @ 11:48:39
Postat av: Rebecca

Det gjorde den visst inte:/
Kram

2008-02-25 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0