Prästkrage

Det här är min prästkrage för tillfället....

Jag tycker om;

Varm choklad
Långa varma bubbelbad
Oklippt gräs under bara fötter
Blommor som sticker upp ur asfalten
Böcker
Den där blicken
gryning
stjärnklara nätter
Stuvade makaroner och falukorv
baka
snilleblixtar
Vacker utsikt, och jag menar inte naturen :P


Jag är inte värst förtjust i;

tandsten
disk
spindlar
..................................... en del annat också..
Men hur kul va det här egentligen? Jag kände mig mer inspirerad till en sån här lista när jag låg i badet och filosoferade. Men jag antar att det mesta låter logiskt när man ligger och flyter för sig själv. Man försvinner liksom in i en alternativ verklighet. Jag kan till och med glömma bort vad jag väger och blir lika förvånad varje gång jag kliver upp och upptäcker att jag inte svävar iväg :)
Nu tänker jag hälla i mig varm choklad... gjord på choklad... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte på oboy då? :P haha

2008-02-28 @ 20:26:02
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0