6 dagar and counting..

Jag har sex arbetsdagar kvar innan semestern.. om man inte räknar med eventuella övertids-lördagar som kanske ska göras. Men i alla fall. Jag är så sjukt trött på att jobba just nu så jag skulle kunna hoppa ut genom ett fönster... Ett fönster på bottenvåningen i och för sig men ändock ett fönster.
Jag ska göra så lite som möjligt på semestern. Bara slappa. Men jag ska även försöka hinna med ett besök till Göteborg och hälsa på min goda vän Terese. Det va alldeles för länge sedan sist nu..
Jag hoppas vi kan ta en heldag i stan med mycket fikande på uteserveringar och sen en öl eller två i skymningen :)
Åh, va jag skulle ge för en öl just nu.. Jag sitter dock och väntar på att kaffet ska bli klart och det är väl inte så illa det.. antar jag.. Jag dricker inte så mycket kaffe nu för tiden.. Vilket iofs är ganska bra men man saknar det ibland. Va hos Kusin Mickan förut som så snäll erbjöd mig en god kopp kaffe men just då så hade jag vandrat från jobbet ner till stan och var ganska varm och då är det inte helt rätt med kaffe..
....
Aahh.. Gott med kaffe...

Vet ni... ibland är det så mycket man skulle vilja ha sagt men som aldrig blir sagt.. fast det kanske borde...
Så där i allmänhet ni vet... Jag undrar vad som skulle hända om man faktiskt inte höll inne med någonting..? Kaos förmodligen.. Jaja.. Dags att stänga dagens filosofistund..

Kommentarer
Postat av: Slammkryparn

PaLmira my ass. Eller vad sägs om Palmyra!?

2008-07-18 @ 16:26:52
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp det skulle bli kaos då;) intressant men kaos! Fika snart igen=)

2008-07-19 @ 13:40:43
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0