Igenproppat sugrör

Mitt sugrör är igenproppat. Jätte jobbigt. Jag sitter just nu och försöker äta min frukost, eller dricka snarare. Jag kör ju med en smoothie på morgonen. Nu för tiden så har jag även lagt till krossat linfrö, för det är ju så nyttigt.. Det sa dom på Oprah i alla fall.. Hur som helst så vill alla linföna smlas och ha möte någonstans mitt i det jäkla sugröret hela tiden. Då får man blåsa på dom och försöka igen. Jaja.. Jag stressar ju åtminstånde inte i mig frukosten nu..
För den som är intresserad så blandar jag;
ca en näve frysta hallon/blåbar,
ca 1dl naturell yoghurt
1msk flytande honung
1msk krossat linfrö
1-2msk soya protein
ca 1-1½ dl brämhults apelsinjuice

Idag är det torsdag för övrigt. Jag ska alldeles strax åka till jobbet och försöka vara lite produktiv.

Vi sålde båten förresten. Det va ju bra, det va ju därför vi hade den på annons.. Och kan ni tänka er, så fort vi hade gjort det så blev det fint väder. Jag undrar om det kommer bli taskigt väder till helgen då.. Vi ska nämligen förmodligen åka och titta på en annan båt då. Ända bort till Stockholm nästan. Hoppas den är som vi förväntar oss så att man inte åker 50 mil i onödan.

Nej, nu måste jag nog göra mig klar.. *mutter, mutter*



Kommentarer
Postat av: Micsan

Är den god då?

2008-07-04 @ 08:55:19
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Veronica

klart den är god! :) Riktigt fräsch!

2008-07-04 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0