Jätte-gäsp

Söndag morgon och vi har tvätt-tid. Jätte kul. Men det ska tydligen vara bra att ha på sig rena kläder när man ska umgås med annat folk. Men jag tror jag blir vansinnig på eländet. Jag avskyr att behöva dela tvättstuga med 86 andra hushåll. Jag avskyr att behöva lyfta undan någon annans bortglömda inderkläder eller stå ut med att hela tvättstugan är full av en massa jävla hundhår. Om jag hade velat ha fälskläder så hade jag köpt mig en egen jävla kennel eller gått ut och skjutit mig en björn eller nåt. *morr*
Nu till något mycket trevligare. Vi köpte båt igår. Naturligvis så blev det därmed dåligt väder, vad annars? Men skitsamma. Den här båten är större och har kapell så det gör inget. Mysfaktorn är där i alla fall.. Idag ska vi spendera större delen av vår tid till att putsa på den för det behöver den. Sen kasnke vi skulle kunna göra samma sak hemma men av nån anledning så tror jag inte att det kommer hända. Men nu närmast ska jag kolla lite recept på arla.se innan det är dag att gå till tvättstugan igen.

Här är en bild på båten.. kommer nog fler sen när den har kapellet nere.


Här är förresten en bild på min svägerskas hund. Cool stil när han sover. Froggy-style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0