The end is near....

Söndag kväll är slut. Det betyder att jag ska upp och jobba imorgon.. jätte kul... SKitväder har det varit idag med, bara massa regn. Jag har inte gjort annat än suttit inne och läst och spelat tv-spel hela dagen.. Helt underbart :P
Allvarligt.. Jag har en vecka kvar till semester.. Dock ska det göras en massa övertid och det är ju inte så himla kul.. men det ger ju en extra peng.. Om jag intalar mig det tillräckligt mycket och länge så känns det kanske inte så jobbigt.. (Eller hur..)
Idag har jag föresten funderat lite över mitt liv och jag är inte helt nöjd.. Jag känner att jag skulle vilja lära mig något nytt.. En kvällskurs i knyppling kanske? Nej.. jag är inte 65 än.. Inte för att jag inte skulle vilja lära mig knyppla men jag känner att om jag ska gå en kurs så kommer den endast bestå av nyblivna pensionärer som ska sitta och prata om sina rara barnbarn.. Och då kräks jag... Kanske ett nytt språk? Kinesiska eller kanske spanska och sen resa lite så jag får användning av min nya kunskap? Det skulle säkert gå hem i vissa kretsar... Jag är bara så fruktansvärt uttråkad...

Mitt nya liv ska börja imorgon! Jag ska börja ta en promenad om dagen för att få igång blodcirkulationen så att jag blir lite kvickare i skallen och sen ska jag hitta nåt nytt att göra!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0