Varm lunch

Ja, några minuter kvar av min lunchrast ochvad bättre att göra  med den än skriva massa skit på internet?
Satt ute i gräset och åt min smörgås. Fy fan va trött jag är på smörgås.. Men så blir det när man trycker i sig all mat man gjorde till middag.. Men till mitt försvar så va ja vansinnigt hungrig igår.. va ovanligt..
Just nu känner jag att jag bara väntar på att klockan ska bli tre så jag får gå hem.. Jag är så trött.. Jag har varit trött i ett par veckor nu, undrar vad det kan bero på? Kanske lite för ensidig kost? Det låter bra.. jag får äta mer chips och mindre choklad..
Jag skulle villja gå på bio.. Jag vill sjunka ner i en biostol och bara mysa.. Men inte en för lång film för bekväma är inte stolarna.. Jaja.. Nu är rasten slut och jag måste ta itu med det livsviktiga arbetet att laga digitalboxar återigen.

Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0