Disney-dolly

Tisdagkväll och jag känner mig som en påse nötter. Har precis tagit en tur i skärgården, med bilen, och ätit lite glass. Mycket gott. Men nu är jag galet mätt för innan vi åkte å hade vi ätit hamburgare, och inte vilka hamburgare som helst utan egengjorda! Och istället för bröd så tog vi salladsblad. I salladen la vi tomat, gurka, gul lök, purjolök, majs och själva burgaren av fläskfärs. Helt vansinnigt gott!

Imorgon är min sista dag för veckan. Fatta va gött att va lite extra ledig. Jag har faktiskt lite idéer för vad jag ska göra med den dagen men jag har inte bestämt än. Jag är lite sugen på att baka lite bröd, vi ska ju förmodligen spendera större delen av helgen i båten och då behöver man lite mat i magen och jag vill ha siktkaka med stekt ägg. Får jag lite tid över så tror jag faktiskt att jag ska ta mig ner till stan och se om jag hittar nån ny BH, jag behöver en vit. Undrar om man kanske kan få med sig nån så man kan ta en fika också, hehe..

Nej gott folk, nu ska jag ta en bok och sätta mig på balkongen och njuta av det fina vädret.

Tjipp!

Jo just ja.. Rubriken syftar bara på musiken jag spelar i skrivande stund, en blanding av disney-låtar och Dolly Parton None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0