Frispark?

Jaha.. Jag har nu sett matchen mellan Sverige och Spanien.. Vi förlorade med 1-2 och frisparkens vara eller inte vara får stå obesvarat i det hela. Men här kommer själva poängen.. När Spanien tryckte in sitt andra mål när det var 1½ jävla minut kvar av hela matchen så kändes det som någon slog luften ur mig. I den stunden så hatade jag alla spanjorer. Det gick förstås över ganska snabbt men hade det klivit in en researangör och sagt att jag skulle få en gratis två-veckors semester i soliga Spanien så hade jag nog kastat ut honom från balkongen. Normalt känner jag bara så här när Färjestad spelar slutspel.. märkligt.



Studentbal är det idag också. Jag va med när min kusin Sophie gjorde sig iordning. Hon blev verkligen jättefin. Ska fråga om jag får lägga upp en bild här senare. Igår va det själva studenten. Det va mottagning hemma hos morbror Jalle där vi firade båda kusinerna (Sophie och Robin). Dom va så fina! Både igår och idag, Robin var urtjusig i sina fina kläder idag :) Min morbror är förresten världsbäst på att laga mat. Sjukt gott. Jag önskar att jag va hälften så duktig. Eller att han hade tid att laga maten hemma hos mig :D
Nu blir det till att slappa lite i soffan, måste ju återhämta mig efter allt firande... och sorg.



Idag är det ett år sedan min farmor dog......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0