utmanad av Camilla ...

utmanad av Camilla :)

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Va hyfsat nyförlovad och kär ;D

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Fixa lite mat
Röja lite
Hoppas att det mojnar så man kan åka ut med båten
Njuta
Blogga :P

3. Godis jag gillar?
Mörk choklad.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Köpa ett hus, en utbildning, resa runt och köpa hund

5. Städer/orter som jag bott i?
Kristinehamn
Stockholm

Ja utmanar:
dom jag vill utmana har redan blivit utmanade ju :(

...

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0