Choklaaaaaad!!

Jag behöver choklad.... Nu! Jag har en period i mitt liv nu som har en tendens att återkomma varja månad och under denna period så behöver jag CHOKLAD! Men har jag någon hemma? Neeeej... Det har jag minsan inte... Livet är inte lätt. 
Förövrigt så ser jag fram emot fredag. Då ska jag bevisa för hela avdelningen på jobbet vilket proffs jag är på att bowla. Nej, jag skojade bara.. Jag är urusel på att bowla, men jag tycker det är jätte kul. Vi ska nämligen ut hela våran avdelning förutom dom som tycker att dom har bättre saker för sig.. Bah! Först bowla och sen äta! Yeay! Kanske dränka mina dåliga resultat med en öl också om jag är snäll. :)

Snart är det påsk. Det betyder att vi snart är överhopade av små fluffiga fejk-kycklingar och kitchiga fönsterhängen föreställande tuppar som har hängslen. Urk... Vad hände med vanliga hederliga påskris? Med små färgade fjärdrar och kanske små målade ägg i? Påskägg med godis finns förstås fortfarande men nu finns det ju jätte-ägg.. Jag tycker en del av tjusningen försvinner med all denna "större-störst" mentaliteten.. Jag kanske bara börjar bli gammal....
Nu ska jag se färdigt Grey´s Anatomy och sen är det dags för tant att sova.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tant, så gammal är du inte ;)

2008-03-12 @ 22:38:14
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0