Färjestad och skorpor

Jaha.. tisdag igen då.. Men nu är det bara fyradagrasvecka. Underbart. Det lyfter själen liksom. Jag tänkte jag skulle skriva något jättefyndigt och häftigt. Tyvärr har jag bara cornflakes i hjärnan, det bara frasar...
Jag har varit lite duktig och städat idag.. väldigt lite.. Faktsikt så har jag bara röjt i köket så att man kan se köksbordet... Men det va i alla fall något...
Ikväll spelar Färjestad sin 5:e match mot Frölunda. Nu jävlar ska vi trycka till dom! det står 2-2 i matcher och det gäller att visa vad man går för.. Jag ska faktiskt se matchen på tv ikväll. Annars brukar jag försöka hålla mig ifrån det. Jag blir alltid så exalterad när jag tittar på hockey och har en förmåga att skrika ut vad jag tycker och tänker. Det är inte så populärt av min sambo. Men jag kan inte hjälpa det...

Apropå något hel annat, vi ställde på våran Miata i söndags, det va ju så fint väder och vi tänkte fixa lite med den innan fredag, då det är MC-premiär. Det är ju lite kul att sitta i en lite roligare bil när man spanar in alla fina hojjar :)
Men vad händer då? Jo, det väder som inte dök upp i vinter passar på att svepa in över landet. Det har snöat i två dagar!! Det smälter ju i princip bort på dagen men det ska hålla på så här hela veckan! Snacka om osis..
 Nej, 15 minuter till nersläpp. Dags att plocka fram jos och lite skorpor! 




Vi vann!!! 3-2!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0