måndag...

jag är inte så förtjust i måndagar.. men det finns nåt som är värre.... Tisdagar. Av någon anledning så är jag alltis helt knäckt på tisdagar.. Så jag vet ju vad jag har att se fram emot.
Har precis tittat på Mannen som talar med hundar. Programmet alltså, inte själva mannen. Även om jag skulle betala bra mycket för att få snacka med han en dag. Jag vill ha hund! Fatta att man suttit och glott på ett program om problemhundar och längtar efter en egen hund... knepigt värre.
Nej, fan.. Jag måste sova... jag känner redan nu att det kommer bli tugnt att gå upp imorrn bitti.. 

Tjipp

Festliga fakta;
Min bakgrundsbild på mobilen
Bakgrundsbild på mobilen..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om du vill kan vi leka att min hund är en "redzone dog" så kan du komma och tala lite med henne:P Vi står till ditt förfogande:) KRAM

2008-03-11 @ 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0