Ungjävlar, tacopaj och andra chansen

Ge fan i bilen!
Det va ungefär vad jag sa idag när vi var i Karlstad och kom till våran bil, för där stod det en unge och försökte sätta en reklamlapp under vindrutetorkaren. Det är väl ingen jävla reklampelare heller??!?!?! Till råga på allt så är det en unge! Med tjock vinterjacka som har vassa dragkedjor som skrapar mot bilen. Jag kunde ha klappat till ungen! I det här fallet så kom vi till parkeringen precis som han gick fram till bilen så min sambo låste upp bilen och då hoppade ungen baklänges och sprang vidare. Ungens farsa eller va det va väntade på honom vid sidan av parkeringen (vi såg att dom hörde ihop för han gav ungen bunten med reklam), så jag sa "Det ska inte sitta nån jävla reklam på bilen, jävla idioter!" Skit sur va jag. Det grämde mig nästan hela vägen hem..

Men nu har jag i alla fall fått tacopaj som va helt gudomligt god. Den är helt enkelt så fantatisk att man nästan storknar. Och självklart när det är så gott så måste man äta extra mycket så att man inte kan göra annat än att jäsa ut i soffan och tycka synd om sig själv för att man åt så mycket.. Snacka om ilandsbekymmer... 
Andra chansen tittar vi på just nu förresten...  Ni vet, melodifestivalens sjuhundraelfte deltävling. Ja, jag är så gammal att jag tycker det är roligt med melodifestivalen igen... Eller så är det så att det kanske så att programmet faktiskt har blivit bättre.. Ja, vi säger det.. Det känns mycket bättre.
Jag gillar på Nordmans bidrag. Jag tycker den är SKITBRA. Vi har till och med ringt och röstat. TVÅ gånger. En tredje lär det bli om den tar sig vidare ett steg till. Och i så fall en gång till i själva finalen om nån vecka. Så bra är den... tycker jag... Så det så. Ett stycke svensk historia. Men jag måste även säga att jag gillar Suzzie Tappers låt.. Jag gillar hennes röst...
Nu är programmet snart slut och vi ska nog ut och spana på stan litegrann.. se om vi ser några fulla pinsamma människor som vi kan skratta lite åt..
Jag va förresten ute på krogen igår med en kusin och åt god mat och drack lite öl. Kanonkväll, synd bara på korkade karlar som inte fattar vad nej betyder.  Men annars, kanonkväll som sagt :) Man tackar!

Tjipp!



The Paj!

image1

Kommentarer
Postat av: camilla

Den såg ju inte lite god ut eller så :P

2008-03-09 @ 14:05:03
URL: http://icepearl.blogg.se
Postat av: mickan

vill ha!

2008-03-11 @ 14:49:07
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0