AAAAJJJJJ!!!

Jag har träningsvärk. The mean kind... Jäkligt ont. Körde mitt första pass någonsinn av Kick-and Box. Snacka om allround-träning. Körde stenhårt. Men som sagt, träningsvärken är massiv. Men det är gött. Det är ju då man vet att man har jobbat hårt. Idag är det första maj och inte nog många är ute och demonstrerar mot orättvisorna i Sverige, inte jag heller. Jag önskar jag var en bättre människa men jag kan inte riktigt uppbåda nog med energi för att göra det. För mig är det en ledig dag. En dag att vila upp sig lite extra.
Vi köpte Mario Sónic Olympic games häromdagen och det ska vi spela nu.. Jag kommer åka på dyngstryk. Johan är manisk på sånt här. Men jag kan ju skylla på träningsvärken :D

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0