Chelsea - Min nya glädje och min nya sorg

image12

Det här är en bild på mitt nya lag, Chelsea. Jag är egentligen ingen fotbollsmänniska men jag fick det här laget tilldelat på jobbet lite på skämt sådär. Det va det enda laget som ingen av dom andra sport-dårarna höll på. Igår kväll såg jag min allra första fotbollsmatch och om man bortser från att jag faktist råkade somna i mitten av första förlängningen av ren utmattning, (plus att jag ändrade ställning i soffan till en mycket bekvämare), så måste jag säga att jag gillade det. Först va det lite trögt men när jag tillslut luskat ut att det va dom i blå tröjor jag skulle hejja på så lossnade det rätt så snabbt. Vid Uniteds första mål så grinade jag illa och när kvitteringen sen kom i 45e minuten så jublade jag! Det va nästan lika exalterande som att se Färjestad i finalmatch.   
Tyvärr förlorade vi på straffar, därav den ledsamma bilden. Lagkaptenen om jag inte har fattat helt fel, missade sin straff. Men men. Nästa gång, då jävlar image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0