Dan före dan

Imorgon försvinner MX-5an. Den är såld. Fast den är delbetald och dom hämtar den imorrn.. Det har varit en märklig upplevelse. Men det känns bra, den kommer till ett bra hem :) Så nu letar vi efter såt annat roligt. Jag vill gärna ha en fyrsitsig cab, eller en Nissan 200sx, eller en gammal mustang.. eller.... ja, ni förstår. Det finns så mycket möjligheter. Men det har varit en rolig liten bil :)
Husletar-fronten står lite still just nu. Vi har tittat på i stort sett alla hus som ligger innom våra kriterier. Så nu är det bara att vänta på att nåt nytt ska dyka upp... Om ni vet nåt så tipsa gärna. Helst lite utanför stan men allt går att grunna på.
Imorrn är det måndag igen. Tillbaks till jobbet, pigg som en mört! Eller? Nja.. på tisdag är det kick-and-box igen. Undrar om det blir av. Hängde ju på en arbetskamrat sist och jag tror inte jag har nån lust att gå dit själv. Man ska ju ha nån att sparra med och jag vill INTE vara det udda numret så att man kanske måste köra mot ledaren. Han är skrämmande när han sätter igång. Om det blir av ska jag någ ta o gå dit, (5-600meter). Då får man upp blodcirkulationen lite och på väg hem så blir man lite nervarvad. Kanske hjälper lite mer mot den västa träningsvärken.
Jahapp, då va det dags att sova då.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

dags att skirva lite igen kanske?

2008-05-12 @ 19:00:20
URL: http://me123.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag håller med förra skrivaren:P Tänk på att jag kan ha tråkigt på jobbet ibland... eller ibland.. ganska ofta faktiskt:D

2008-05-14 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0