FÖRLÅT DÅ!

Ja, jag veeet att jag har varit slö på att skriva. Men det har liksom inte kommit för mig riktigt..  Jag skyller på tekniska problem. Problem för signalerna att gå raka vägen i min hjärna så att mina fingrar fattar att de ska trycka på tangenterna. Vad har hänt då? Jo, MX-5:an är såld och garaget är tomt. Eller ja, nu står ju Skodan därinne.. men ingen ny bil. Däremot har vi köpt en båt. En Höga Rodd 435 med 25hk yamaha. Naturligtvis har det varit skitväder sen vi köpte den. Murphys lag kliver in och gör livet surt. Men det ska väl bli bättre väder nån gång hoppas jag. Då ska jag tvinga med mina kära vänner och kusiner ut i den så vi kan fiska, sola och grilla på nån ö... Så det så.
Ha flytvästarna redo! Vi köpte flytvästar på Maxi. Helt godkända och så alltså, ingen skit. Men det kostade 150kr mindre per flytväst än om man skulle ha köpt på fackhandel. Gött om man kan spara in nån krona. Så länge man inte spar in på säkerheten.
O, en orsak till jag kan skylla mitt dåliga engemang att skriva på är att jag har jobbat jävligt mycket. Massa övertid. Lagom kul men det måste göras. Förhoppningsvis så ger det lite klirr i kassan också..

Imorgon bär det av till Ullared. "Lite" shopping inne på GK's. Det ska bli kul. Se om jag hittar lite snygga käder och kanske nån snygg lampa eller nåt. Ja, igentligen så är jag mer organiserad än så men jag tror inte ni är intresserade av hela min inköpslista..

Jag har föresten köpt en ny kamera, så här kommer lite bilder..



image6
En skalbagge (eller nåt) som landade på vindrutan.

image7
The Boat!

image8
Garaget-träff på Biltema-parkeringen i Karlstad den 26 aprill i år

image9
Utsikten från min balkong

image10
Min snygga sambo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0