Huggorm!

Jag såg en huggorm idag när jag gick hem från jobbet! Lång som fan. Typ 75cm. Snabb va han. Jag tänkte ta kort men det fick jag minsann inte. Taskigt tycker jag..
Träningsvärken börjar krypa på nu förresten. Börjar bli seg i kroppen.. Kul det ska bli imorrn med ny träning. Om jag får lika ont som sist så får jag ställa  in och köra nästa tisdag igen. Faktum är att jag tror att jag ska betsämma att bara köra på tisdagar, jag har så väldigt lätt för att bli uttråkad av för mycket enformig träning. Jag hoppas inte min träningskompis misstycker.. för mycket :P Hellre att jag tar en riktigt lång rask prommenad på torsdagar. Har ju lovat att jag ska gå med Anne lite oftare. Jaja, vi får väl se.. Nu ska vi ta en tur ut i skärgården och kolla in det vackra vädret.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0