Repair-bowling

Igår kväll va jag och bowlade med min grupp på jobbet. Det va riktigt kul. Lugnt och sansat.. Jag van förvisso inte på min bana (faktum är jag att jag kom sist där), men jag va inte sist av oss allihop.. tror jag :P Jag förbättrade ialla fall mitt eget personbästa. Det får man vara nöjd med. Ett tips dock. Om ni ska till bowlingen i Kristinehamn, säg att ni INTE vill ha bana ett, den bara krånglar.. Vi hamnade en halv serie efter alla andra för att vi va tvugna att göra en reset på banan var tredje slag... skit-trist..

Idag ska vi ut på långtur med båten, det ska bli trevligt, en hel dag på sjön.. och en stund i land med grillning men ändå..
Så nu är det dags att packa nödvändigheter.

TjippHär är då några av mina arbetskamrater i högform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0