Sen måndag...

Ja.. helgen har gått och sen kom måndag.. idag alltså.. Jag är skit-trött. Önskar man kunde va lite ledig.. En längre stund alltså.. Men icke. En hel del övertid dock.. Tro fan att man nästan somnar när man kommer hem.

Va i Ullared i lördags. Det blev en del kläder och så.. Köpte lite köksatiraljer också. Och ett fiskespö icke att förglömma! Nu jäklar ska här fiskas aborre eller vad det nu finns därute.. Nu verkar ju vädret kanske bättra sig lite med så att man har en chans att faktist åka ut nåt. Det snöade ju i Karlstad i lördags hörde jag! Helt sjukt. Snart juli och snö! Man blir ju helt stöllig. Missade en födelsedag igår med. Inget kul men jag orkade helt enkelt inte. Vi åkte kl 05.00 i lördags och kom hem vid 18-tiden snabbt upp i lägenheten för att fräscha till sig och hämta present och sen iväg och gratta släkting på 40-års dagen, kom hem därifrån vid halv tio. Så igår så kändes det som en Boeing 747 hade landat på mig. Jag va helt slut, tung i huvudet och allmänt grå. Tillråga på allt så hade vi tvättstuga på morgonen också så nån sovmorgon blev det ju inte. Dålig planering. Eller nej, det va det faktiskt inte. Det är bara det att det är 86 hushåll som ska dela på två tvättstugor och då är det inte alltid så lätt att hitta en tid som passar.
Åh, jag höll på att glömma! Jag köpte ett fotbad i Ullared också! Som jag har längtat efter ett fotbad men aldrig kommit mig för att köpa ett. Nu är det gjort, tack vare Johan som ringde mig därinne och frågade om jag inte skulle ha ett fotbad i alla fall nu när vi ändå var där, (jag hade gått förbi sagda fotbad nån timme tidigare och tänkt att nej, jag klarar mig utan). Tack och lov för det!


Dagens bild. (visserrligen en gammal bild, men jag saknar honom idag)

Cayo, världens goaste hund

image11

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå han va ju för söt=)

2008-05-21 @ 06:42:52
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0