Snodd undersökning

Ja, jag gillar såna här listor så jag stjäl dom hejdlöst... XD

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- OBS. Den här tjänsten beror på tjänsteleverantören.

2.
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Inget


3
. Vad var det senaste du såg på tv?
- Vädret


4
. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 06:50


5
. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Suset från ventilation och tv-aparater


6
. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- För 20 minuter sen då jag åkte till jobbet.
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Bilddagboken.


8
. Vad har du på dig?
-  Kjol, top och kofta
 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- Jag drömde om hundar och hus..

10. När skrattade du senast?
- Igår kväll när Johan drog ett ganska elakt skämt.. Fy mig..

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- En signaltavla

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Nej, inget är så konstigt som det va när man va barn

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Jag gillar frågelekar

14. Vilken var den senaste film du såg?
- Bee movie

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Rätt utbildning, Jorden runt resa och ett hus.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Om jag berättar det så vet ju folk om det och då är det ju ogjort. Paradox...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Se till att alla äckliga svin som förgriper sig på andra människor utplånas

18. Tycker du om att dansa?
- Ja :D

19. George Bush?
- Nej, helst inte

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Jag tycker William är ett fint namn.. tjej vet jag inte....

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
- Absolut, men jag kommer tillbaka till Sverige och värmland till slut
 
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Tog du med dig chips och Cola?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Spelar ingen roll.. Jag har ju gjort den :P


Kommentarer
Postat av: Becca

GRATTIS PÅ NAMSDAGEN!!!

2008-05-30 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0