Idag är ...

Idag är det onsdag och det här är ytterligare en dag när jag är lite för tidigt på jobbet. Men jag orkade inte riktigt stämpla in övertid för jag är helt enkelt för trött för att sätta igång med nånting seriöst.
Jag va och körde kick-and-box igår. Fyyyyy  fan va jobbigt det va. Men det är gjort i alla fall. Lite mör i kroppen idag och värre lär det väl bli imorrn. Så brukar det alltid vara. Men det är gött samtidigt, man känner att man faktiskt använt kroppen lite, jag rör mig ju så vansinnigt lite i vanliga fall. Sen vi sålde Miatan så har det i alla fall blivit lite mer prommenader. Det är ju ett plus. Och jag måste säga att det är rätt så gött att va ute på sjön. Avslappnande, även om det går sjö. Har ju inte hunnit vara ute så mycket än, det har ju inte varit så jätte bra väder. Men nu ser det ut att bli lite sommar så man kan ge sig ut med en liten fika-påse och ett fiskespö. Jag tycker det är jätte kul att fiska, men jag kan inte med att ta ur en fisk. Det tycker jag är svin-äckligt. Jag förstår inte riktigt hur man klarar av det.
Nu ska jag jobba... typ :P Ja ska i alla fall se ut som jag gör nåt vettigt!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0