Idag är det dags..

Idag är det dags och jag är nervös. Egentligen borde jag inte ödsla tid på att vara nervös men jag kan inte hjälpa det. Men jag återkommer ikväll eller så med hur det har gått.. med det som är orsaken till att jag är nervös.. De flesta som läser den här bloggen vet redan vad det är men jag törs inte sätta det på pränt för det kanske förstör det hela... töntigt men ändå..
I förrgår fick jag influensavaccin. Det va lite pirrigt. Inte just för själva sprutan utan för möjligheten att man faktiskt kan bli sjuk av den. Men det verkar som jag har klarat mig, för än så länge ligger jag inte och jämrar mig under filtar i soffan. Jag vet inte om det är normal incubationstid eller om man bord ha blivit sjuk nästan omedelbart efter man fått sprutan? Jaja, blir det så blir det.
Snart är det helg! Det ska bli härligt, lördag ska jag till Marieberg och shoppa lite, se om jag hittar några snygga stövlar. Söndag ska jag iväg på prova-på-spa med några tjejer från jobbet. Ska bli gött!!
Nej, nu är det dags att jobba jobba...

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0