Kramp i fingrarna

Jag har spelat lite Guitarr Hero så nu har jag lätt kramp i vänsterhanden. Det gick sådär. Det va ett tag sen jag gjorde ett seriöst försök på spelet så jag får väl skylla mig själv.
Igår va vi och bowla, det va jävelusiskt roligt om man bortser från vissa irritationsmoment. Jag vann... inte. Jag är skitdålig på bowling men det är inte så viktigt. Så länge jag har roligt är jag nöjd. Dock så bröt jag av två naglar sjukt långt in på fingret och det gör ont..  Bra sällskap när vi skulle käka också. Jävlar vilka underbart sköna arbetskamrater jag har! Tack ska ni ha pôjker och flicker, ni gör jobbet mycket lättare!
Ikväll blir det till att ta det lugnt och dega sig soffan till en bra film eller nåt och mumsa chips och dricka cola. Ett bad ska jag ha också, det börjar ju ändå närma sig jul.. Nädå.. Jag älskar att bada. Jag vill helst inte behöva klara mig utan ett badkar. Jag och mitt badkar har en bra relation :)
Nej vänta nu, jag hör något.... Jodå, nu hör jag allt hur soffan ropar på mig. Dags att dra!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0