Ny tävling!

Jaha gott folk, här kommer nästa tävling. Den här gången blir det inga bakverk. Det är två stycken nya ljusstakar i kartong!!
Jag har ingen plats för dom även om jag gillar dom och eftersom jag ska flytta så vill jag slippa bära med mig så mycket som möjligt. 
Kategorin för dagen är blandat. Sista svarsdag kan vi väl säga är fredag 5/12 24:00.
Go for it.
Maila svaren till: [email protected]
 

1: Vad hette Winston Churchills kända bulldog ?
2:
Vad hette den första hunden i rymden ?
3:
Vad heter allfadern i den nordiska mytologin som var krigarnas gud ?
4: Vad heter den jättelika monstervargen som var son till Loke ?
5: Vilket land segrade i den europeiska schlagerfestivalen 1993?
6: Vilken är buddisternas heliga blomma?
7: Vad är en nabo?
8: I vilken stad ligger klagomuren?
9: Vad är Cox orange för frukt?
10:Vad står NHL för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0