Vilken härlig vårdag...

..kan man tro när man tittar ut genom förnstret. Solen skiner och det är 10grader varmt ute. Men nu är det ju inte vår utan höst. I mitten av november dessutom. Var är kylan? Var är det hala underlaget som man svär efter när man nästan slår sig i backen på väg till bilen? Man kanske ska vara tacksam att det är så fint..  Men det sägst ju att en mild vinter ger en kall sommar.. Och det vill vi ju inte..
Idag har vi hunnit med en sväng till Karlstad för att köpa ett kakfat i tre våningar på Ikea, men icke, det va slut. Surt värre, men sånt är livet. Nu har jag ett par timmar på mig innan vi ska iväg igen. Kolla läget i Björneborg lite och hälsa på gamla polers..  Vem vet, vi kanske ser den berömda björnen dom skrivit om i tidningen.

Jag måste förresten tacka Carina för igår kväll :) Det va mycket trevligt och du va en ypperlig värdinna. Och det va roligt att se dig lite på örat! Självklart tack till Angelica också :)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Micsan

Tack så mycket=) Japp vi ses imorgon!

2008-11-15 @ 22:53:34
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja visst är det en bra bild :) å så klart är det jag som tagit den :P

hoppas allt är bra med dig!

2008-11-15 @ 23:01:45
URL: http://icepearl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för presenterna!!!! Godiset smakade underbart!!! 1000 ggr bättre än annat jag ätit ju!

2008-11-16 @ 18:10:57
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0