Vinnare av frågetävling samt filmtips!!

Japp gott folk. Trots att många tyckte att det verkade roligt med en tävling så va det få som tävlade men skit samma! Huvudsaken är att jag får en anledning att baka :)

Rätt svar var;
1. Soptunnan
2. Harry Potter och de vises sten
3. Televinken
4. Kasper, Jesper och Jonatan
5. Selleri
6. "Babben" Larsson
7. Mio Min Mio
8. Beppe
9. Twins
10. Sverige
11. Tom Cruise
12. Peyo
13. Expedition Robinson
14. Ja
15. Bengalisk bergsvarg


Vinnare av tävlingen är;

Va snäll och maila mig om vilken av kakorna du vill ha. (Eller kanske snarare vilken Carina vi att du ka ha, hehe..)




Filmtips då?

Jo så här är det, jag har sett två filmer nyligen.  Igår gick jag på bio och såg nya Bond-filmen, Quantum of Solace. Två timmar jag kände att jag skulle kunna ha spenderat bättre. Inte för att filmen i sig va urkass men den rättfärdigade inte riktigt två timmar av obekväm biostols-sittande med irriterande stolsgranne som hänge på min arm hela tiden. Och definitivt inte 100:- som det kostade. För er som inte sett den än, vänta tills den går att hyra. Igår va det bara Daniel Craigs sex-appeal som gjorde det uthärdligt och han har inte jätte mycket sånt... Jag tyckte karaktärerna va tunna och storyn hängde liksom inte riktigt ihop. Det kan hänga ihop med att det är den kortaste Bond-filmen hittills, tog pengarna slut eller?



Vad ni däremot måste se är Mamma Mia! Den filmen är underbar och det va längesen jag skrattade så mycket. Och vilken röst Sophie i filmen har!! Underbar!!!  Filmen släpps på dvd i slutet på november, köp den - se den - bli lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0