Woho!

Ok, nu är det gjort. Vi har köpt en ny lägenhet. Den ligger i Irisdal, en 3:a. Det ska bli spännande och jobbigt.. Jag trivs i lägenheten vi har men det är för liten, så är det bara. Jag hoppas vi ska trivas i den nya lägenheten. Det kommer bli skit-tungt att flytta alla grejer. Jag har ett piano. Men sen kommer det bli så roligt att inreda något för första gången. Mer utrymme så att man inte måste gömma saker i lådor bakom soffan. 1 februari är det dags. Så vi har två månader på oss att sälja den vi bor i nu..
Så om nån är intresserad så finns det en 2:a på 57kvm med kul planlösning till salu!
5:e våningen med hiss. Helt underbart ljudisolerat hus. Man hör i stort sett aldrig grannarna.
Balkong givetvis med kanonutsikt över stan.
Fråga gärna om det är nåt ni undrar över eller berätta för era vänner som går i flytt-tankar. Prisidé 25 000:-

Nu ska jag drömma mig bort i inredningens värld.
Tjipp!


Sen höstbild från vår balkong :)

Kommentarer
Postat av: Micsan

Är så glad för eran skull! Min egen med ;) lättare och ses nu =)

2008-11-28 @ 21:54:42
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0