Apatisk värre

Ja.. Jag känner att jag har fått lite hjärnsläpp.. Hade tänkt ta en promenad men den tilltänkta promenadkamraten kunde inte och jag kan inte riktigt släpa mig ut själv just nu... Det är för att det är så mörkt. Hade det varit ljusare så hade det inte varit nåt problem men då ser man ju en massa vackra färger och så vidare, nu är det bara skuggor över allt och att gå själv då är skittrist. Så vad gör jag för konstruktivt i stället? Inte ett smack! Jo, jag kanske skulle ta ett bad och läsa lite. Det är aldrig fel.. Å andra sidan så är det "Äntligen hemma" på tv ikväll, undrar om det är nya avsnitt. I så fall ska jag nog glo på det. Kan ju göra övningar på pilatesbollen samtidigt så får jag åtminstånde lite aktivitet i livet. Jag önska jag hade en hund som jag kumde släpa med ut varje kväll. Tyvärr(?) så behöver ju hundar fler promenader per dag och det har jag nog inte riktigt tid med just nu :(
Nåja, nästa vecka är det tänkt att vi ska åka till Ullared och handla lite. Jag hoppas dom har mycket grejer när vi kommer ner. Utbudet är ju liksom aldrig detsamma från gång till annan. Framför allt vill jag ha byxor och kusin vitamin som va nere för några veckor sedan sa att då hade dom knappt några alls.. Trist..
Nej, nu ska jag värma upp med ett glas oboy.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0