För det är lördag kväll och fest i folkets park!

Eller ja, på Ankaret i stan i alla fall. Började hemma hos Jönsson med lite drinkar, (jaghar fått lära mig att det inte heter groggar för då menar man hembränt och det  är inte vad vi använde. Systembolaget all the way... och så heter det drinkar..). Några fler männsikor dök upp och sen bar det av till Ankaret.. som sagt... Hoppas jag träffar några av dom igen,.. trevlig trevlig.. Ankaret va lungt med folk på, alldeles perfekt för min del.. Jag gillar när det inte är för trångt. Träffade några kända ansikten. Blött va det i alla fall. Shotta är ta mig fan livsfarligt.. I skrivande stund så har jag precis kommit hem och är duktigt rund under fötterna utan att för det skull vara klapp kanon.. Stavningen kanske inte är den bästa men det få ni leva med.. Loiske kom dit efter ett tag och det va bra för han är rolig. Vid kvart i två så tänkt vi dra vidare på efterfest men det tilltänkta efterfest-innehavaren skulle gå hem o lägga sig så det blev inget av... Snopet men förmodligen lika bra eftersom jag (vi) ska upp imorrn förmiddag och ta upp båten.. Jag undrar om jag verkligen behövs närvarande under det?
Jag måste förresten komma ihåg att dra till Intersport och köpa en keps på måndag eller så.. Lånade Loiskes och den passade skitbra och grabbarna sa att jag va söt i den så en sån måste jag naturligtvis ha..  Får se hur det blir med det så småningom.. Nu ska jag borsta tänderna. tvätta av mig och g o sova... Men allra först så ska jag dricka en halv liter vatten... annars får jag nog ångra det imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0