Hissa och dissa

Goddag kära läsare. Idag ska jag hissa och dissa. För er som inte vet vad det innbär så betyder det att jag ska säga bra saker om en del grejer och hemska saker om andra.

Hissa:
* Underbara tjejkvällar! Jag va hemma hos min syster igår tillsammans med två kusiner och vi lagade mat och pratade   massor med strunt och även lite allvar. Kvällen förlöpte utan tråkigheter, (förutom att min systers minsta knodd som är typ tre månader gammal kräktes på min nya fina kofta, men det är smällar man får ta.)
Det blev mycket smarrig mat och sjukt mycket godis så vi lät som tåget hade kört över oss, "ååååhh jag är så määäätt!"
Underbart.



Dissa:
* Mc Donalds i Kristinehamn. Fy fan vilket jävla sunkställe. Det är samma visa nästan varenda gång man åker dit. Dom har den sämsta servicen jag varit med om, med undantag för ett fåtal som jobbar där. Glöm att åka dit på morgonen i drive-in luckan och tro att du ska få hjälp om dom har det minsta att göra i vanliga kassan. Igår va det ett typisk exempel, Vi åker fram och väntar, vi hade ju sett att det va faktiskt några i kö på vanliga kassan och då va vi lite mer ok med att få vänta lite. Men två gånger så kommer det en tjej och släntrar förbi våran lucka och pilla med sin skjorta lite slött och sen vandrar hon runt lite till. Sen kom samma person tillbaka tillsammans med person nummer två och så står dom där och pratar lite och person nummer två ser oss. Då skulle man kunna tro att nån av dom kom fram för att ta vår beställning men icke! Då fick vi nog och åkte. Då hade vi stått stilla i denna jäkla lucka i 6 minuter. Det kanske inte låter som en evighet, men det är en snabbmatskedja och när personerna ifråga vet att vi är där men skiter i det så tröttnar man faktiskt. Jag skiter i om dom är underbemmande på mornarna! Om det inte finns personal till luckan så stäng den på morgonen då! Då slipper man stå där som ett fån. Eller anställ en person till som bara kan ha koll på den. Och lite kuriosa, en bekant som bor i Stockholm och som reser runt ganska mycket i Sverige har talat om att han tycker Mc Donald i Kristinehamn är det sämsta som han någonsin ätit på i hela Sverige. Det ni, sug på den!

Så, nu har jag lättat mitt hjärta för idag :)

Återigen, Tack Sanna, Mickan och Sophie för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: micsan

TACK SJÄLV!

2008-10-26 @ 22:17:49
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0