Inget viktigt.. jag vet inte..

Det har varit tyst ifrån mig några dagar. Sånt är livet. Jag kommer inte skriva nån vidare resumé heller även om jag gillar när andra gör det. Men jag är tråkig och tänker behålla mina tankar för mig själv ett tag till.. Ja, även nu.
Däremot kan jag berätta att jag ska åka till Ullared imorrn med sambo och kusin. Hoppas jag hittar mycket intressanta grejer och framför allt lite kläder. Jag har inga byxor! Jo, det har jag förstås, jag går ju inte runt i kjol.. eller naken...  Men de stackar byxor jag har är på sin sista resa nu och det är så tråkigt att behöva gå i trasiga kläder hela tiden..

Idag ska jag iväg på ett träningspass för "moster" Anne. Hon är nybliven ledare för nån form av träning och tvingar mig nu att dyka upp så hon får öva på mig. Stackars stackars mig...  Vilket påminner mig om att jag borde ringa min syster och fråga om det inte är så att hon ska med..

hupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0