Pajj

Pajj... med två j. Idag är jag inte pigg.. La mig nån gång efter att jag lyckats skriva ett inlägg här, vaknade strax  efter sju- snubblade in i soffan och somnade om. Tillråga på allt så väcktes jag av "om 45 minuter så ska vi åka och ta upp båten". Helpajj... Sen när det va gjort och man kom hem igen så skulle vi flytta allt som legat i båten från garaget där vi dumpat det och ner i källaren.. hur jobbigt som helst.. Med så mycket bråte i baljan så förstår jag om det drog mycket bränsle.. Sen, gott folk, la jag mig i soffan och tvärslocknade. Väcks återigen av "Vi måste åka och handla".
Nästa människa som väcker mig ska jag gå bärsärk på.  Nu ska jag slänga mig i soffan för tredje gången och se en film (och formodligen somna igen... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0