TGIF

Wow.. fredag.. äntligen. Jag trodde ett tag att den aldrig skulle komma. Nu är det till och men kväll och jag ska strax gå och sova. Det har varit en lång dag. En låååång vecka. Imorrn så ska det besökas lite loppisar och se om jag hittar några snygga glas. Jag är så trött på samma gamla grejer hela tiden.. Så då vill jag köpa någon annans gamla grejer! Logiskt va? Jaja..
På kvällen blir det käk hos syrran. Jag och kusiner ska dit och göra lite mat.. och äta den förstås. Jag hoppas i alla fall att alla kan komma.. Det är ju inte så lätt alla gånger.
Jag va och tränade för släkting Anne igår igen förresten. Träningsvärk? Jajjemen! Och värre lär det väl bli imorrn.. Varför är det alltid så? Varför får man mer on två dagar efter ett träningspass? Jag har frågat förut men jag frågar igen, eftersom ingen kan ge mig ett svar..  Livet är hårt.. Buhu, stackars mig med mina i-lands bekymmer.
Nej, nu får det räcka.. Jag vill ju inte ta ut mig nu när jag faktiskt skriver lite igen. Vem vet, jag kanske får ännu mer träningsvärk av det och inte kan handla gammla glas imorrn? Huga...
 
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0